ב"ה. היום ב׳ בתמוז ה׳תשפ״ו

חנה גורליק – כיתה ג

האירה את הכיתה:

בתפילה יפה בתחילת היום, למידה ועבודה בחדרים מתוך רצינות ואהבת ישראל!

עלי והצליחי!!!