ב"ה. היום ו׳ באייר ה׳תשפ״ד
שבוע שני שאלה ראשונה

שבוע שני שאלה ראשונה

כתבי בתגובות 2 סכנות הקיימות ברשת.

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. יש אנשים שהם פשוט משקרים לילדים ואפילו למבוגרים (למשל) ילד אחד ראה סרטון של איש אחד אומר רק תת כתבו את השם שלו ואת השם המשפחה ואת התמונה שלו ונשלח לכם מתנה ואז הילד שולח את זה ואז האיש יכול עכשיו לעשות כול מה שהוא רוצה בתמונה שלו למשל הוא יכולה ללכת לחנות ולהראות למוכר את התמונה של הילד ועכישו הילד צריך לשלם גם הוא יכול לטוס במטוס וגם וגם ילדה היא מתכתבת עם איש שהוא בכאלו אומר לה שהוא בת והוא אומר כן אני חברה של אמא שלך רוצה לדבר ואז היא מגלה לו מלא דברים למי שזה קורה (חס ושלום) היא קודם כול קוראת או לאבא או לאמא להגיד להם הכול.

  2. חייבים עם מי שהוא מתכתה היתכם אתם פשוט לא עונים לו אתם קודם כול הולכים או לאבא או לאמא זה חובה יכול לקרות סכנת נפשות!!

  3. מצויין שטערני, אלופה!!!

  4. תודה רבה😘😘

  5. משהו יכל במייל לכתוב שהו למשל מרי ובעמת הו לא

  6. וגם ש כותבים כאלו אני חברה של אמא שלך וכל זה וזה בעמת לא חברה של אמא בכלל אלה משהו אחר שאף אחד לא יודע מי

  7. יפה חנה!

  8. 1 שיכולים לשלוח לי תמונות לא טובות 2 שיכולים לכתוב לי דברים מעליבים

  9. 1. אנשים יכולים לסים פירסומות מפחידות באינטרנת 2. יכולים לישלוך פירסומות לא מפחידות אבל שיכולות לעשות נזקים. מגיד יכולים לאישתמש במיספר של הקרתיס…..

  10. יפה מאוד טובי ויעל!!

  11. Well, someone can write on the internet, Congratulations! You won a prize! But to get the prize you have to send a picture of yourself and where you live. And once they have that information, they will put there plan into action. They might trap the kid, or adult in that matter and can kidnap him or get him to tell him codes and more stuff -1

    People can say that they are a friend of your parents but are really not. If they get your information it can be very Dangerous. If they say yeah my name is Chaya Whilhelm, and lie than its really dangerous and you have to tell a parent right away-2

  12. 1 שיכולים לשלוח לי תמונות לא טובות 2 שיכולים לכתוב לי דברים מעליבים

  13. מצוין חנה קיילא וחיה!!

התגובות נעולות.